25 October 2012

Marvelux Hotel Melaka

Tampil Suasana Penginapan Hijau
 Ikon Baru Di Taman Kota Laksamana Utama

KOTA LAKSAMANA- Suasana penginapan yang bercirikan kehijauan alam semula jadi adalah antara kelainan yang dapat dirasai sebaik anda melangkah masuk ke lobi Marvelux Hotel, terletak di No.6 Jalan KLU 1, Taman Kota Laksamana Utama, 75200 Melaka Malaysia yang turut menjadi mercu tanda baru di kawasan pertumbuhan perniagaan berkenaan. Suasana hijau tidak hanya di lobi, bahkan turut diadaptasikan di bilik penginapan serta beberapa sudut lain bagi memberikan suntikan suasana lebih tenang dan damai kepada pelanggan yang menginap di hotel 3 bintang tersebut.

Dengan keseluruhan 100 bilik penginapan, Marvelux Hotel Melaka menawarkan pelbagai pilihan bilik sama ada mahu bermalam di Family Suites (8 unit); Deluxe Room (8 unit) dan 84 unit Superior Room. Bilik persidangan dan seminar turut melengkapi kemudahan yang ditawarkan di Marvelux Hotel, selain pusat kecergasan yang dilengkapi fasiliti gynasium serba moden serta taman mini yang dihiasi pepohon hijau sambil menikmati panorama indah di Selat Melaka yang terbentang luas saujana mata memandang!

Di Mar’cious Cafe, beraneka sajian disediakan untuk menjamu selera sama ada menu tempatan atau antarabangsa. Dengan lokasinya yang strategik berhampiran tapak Warisan Dunia UNESCO, Marvelux Hotel Melaka turut menawarkan perkhidmatan shuttle jika anda berhasrat jalan-jalan di Jonker Walk; rangkaian muzium PERZIM; melihat panorama indah Bandar raya dari Menara Taming Sari; menjelajahi keunikan Sungai Melaka penuh bersejarah dengan Melaka River Cruise atau membeli belah di Dataran Pahlawan dan Mahkota Parade!

Berhasrat bermalam di Marvelux Hotel Melaka, hubungi talian 06-2818888 atau layari www.MarveluxHotel.com atau reservation@marveluxhotel.com untuk tempahan secara atas talian.

Kehijauan alam semula jadi dapat dirasai sebaik anda melangkah masuk ke lobi di Marvelux Hotel

Family Suite Marvelux Hotel Melaka

 Banquet Style di Marvelux Hotel

Taman mini yang dihiasi pepohon hijau sambil menikmati panorama indah di Selat Melaka...



Marvelux Hotel Malacca / Melaka Malaysia
Melaka Hari Ini@gotomelaka.blogspot.com

No comments: